Best Of 2010

År 2010 har varit ett stort fotoår för mig. På julafton 2008 fick jag min första digitalkamera i julklapp av Pappa och Lisa, så det var med den som mitt fotograferade tog fart. Fram till Maj 2010 så var min Olympus u780 den enda kamera jag fotograferade med, för undantag på Elmia i April då jag lånade Lindas Canon DIGITAL IXUS 100 IS. Men i Maj så levererades min första systemkamera till min dörr. En Nikon D3000 och jag var helt förälskad. Efter det har mitt fotograferade eskalerat något avsevärt och det är sällan jag lämnar hemmet utan min kamera. Här kommer ett urval av de bästa bilderna för var månad, enligt mig då ;)

Nu välkomnar jag 2011 med utsträckta armar, jag ser fram emot ett ännu bättre år, med ett nytt objektiv i kameraväskan och ett stativ under armen så ska jag nu bege mig ut i världen. På agendan detta året står minst en utlandsresa till England/Skottland, en flytt från Visby till Åre och förhoppningsvis en mängd nya jobberfarenheter och nya bekantskaper. Adjö kära 2010, Trevligt att träffas 2011!

Kommentera

