Fototriss: Det Här Är Jag

Jag gillar verkligen det här med att delta i teman på olika bloggar, inte för att vinna något utan främst för att få ett nytt perspektiv och utveckla sin fototeknik. Denna veckas tema på bloggen fototriss är : DET HÄR ÄR JAG. Här kommer mitt bidrag :) 


Skor
, är en av mina många passioner. Det första man möts av när man kommer innanför min dörr är skor i alla nivåer. De flesta stilar representeras då jag äger allt från kängor till ”horskor” med 16 cm stilettklack. 


Bil/Verkstad
jag spenderar mycket av min lediga tid hemma hos min far i Åre. Där slipar jag bilar inför lack i hans verkstad och kommer att gå som lärling hos min far i lackboxen när jag flyttar upp igen i sommar. Bilar över lag är en stor passion hos mig och drömmen av att äga ett eget garage fullt av jänkare hoppas jag en gång kommer bli sann.

Gamla Byggnader är även det en stor del av min vardag då jag studerar fulltid i Visby på byggnadsantikvarieprogrammet och kommer förhoppningsvis jobba mycket med bevarandet av byggnader. Främst via byggnadsdokumentation då jag även kan få nytta av min stora kärlek till fotografering. 


Fotografering
är något jag älskar och det representeras även det i min fototriss då alla tre bilderna är fotade av mig ;) Första bilden är tagen på Bonka i Ånn (biltävling). Andra bilden är i min fars verkstad och bilen är en Jensen som jag kommer att slipa klart i jul. Den sista bilden är tagen i Estland, närmare bestämt Seidla herrgård där jag spenderade en vecka för att få insikt i hur byggnadsvården ser ut i Estland. Det var en intensivkurs genom skolan.
Kommentera

