Höstresa Till Åre

Sådärja, nu var en höstresa till Åre inbokad. Jag har starka funderingar på att boka in mig på en kortare fotokurs på tre dagar. Synd bara att sådana nöjen ska vara så dyra. Men jag behöver lite mer kunskap i att ställa in slutartid och bländare manuellt, då det är där jag verkligen vill kunna utvecklas mera.
Men åter till det lyckliga ämnet, nämligen Åre i höstskrud. Det finns inte många landskap i vårt land som kan slå det enligt mig. Så förhoppningsvis så kommer det bli en hel del fotografier med vackra höstfärger som laddas upp här på bloggen i oktober :)

Här kommer några bilder som jag tog i Bonäshamn i Augusti. Svamparna fick dock stå kvar i skogen, de bidrog till såna mysiga bilder att jag inte hade hjärta att plocka några. Helt ärligt så vet jag inte ens om de var ätbara ;)

 

Kommentera

