Love

Kärlek kan betyda så olika saker i min värld. Man kan känna kärlek gentemot sin familj, sin partner men även sina vänner. Något som jag tycker är oerhört svårt är att fånga denna känslan på bild. Jag har ett fotografi som jag tycker förmedlar denna känslan enormt tydligt, det togs för ungefär två år sedan. Och jag kan inte på något vis ta på mig äran till att det blev ett så fint fotografi, ibland måste även slumpen vinna.

Bilden föreställer mig och min bästa vän Linda. Och jag kan helt ärligt säga att hon är den käraste vän jag har och jag vore inte den samma utan henne.
Kommentera

