Två Nya Designer

 

 

Jag har suttit och påtat ihop två nya designer i veckan. Den ena är mest tävkt som en ren portfolio och den andra är tänk som en fyrasidig websida med info, portfolio, blogg och kontaktvägar. Jag kommer behöva en riktig webbsida till mitt företag så det är främst till mig själv jag har skissat upp dessa två designförslag. Men än är det lång väg att gå innan allt är klart, och jag kommer säkert att ända mig flera gånger om innan allt är färdigt. Här kommer två prov iallafall, enjoy.

Kommentera

