Fototriss: Stopp

 

När jag tänker på veckans tema i fototriss så kan jag inte sluta tänka på stoppljus, men då jag sitter ute på fjället i dagsläget så har jag inga stoppljus att fota. Så jag fortsatte helt sonika att spinna vidare på stoppljusen, de är ju bland annat röda, men främst så finns de ju i samband med motortrafik. Det var nu min hjärna återigen beger sig ut på egna äventyr, jag började tänka på mina bilplaner, påsken och då självklart Bilsport Performance & Custom Motor Show på Elmia som jag i nuläget längtar så otroligt mycket till.

Därför bjuder jag er på tre bilder från förra årets mässa, självklart motorcycklar lackerade i röda härliga färger.

10 thoughts on “Fototriss: Stopp

    • Man tackar :)

      Ja tankegången var ju lite anledningen till just mina knallröda bilder, inspirerade från den röda signalen i trafikljuset som betyder stop/stanna :)

  1. Det här var sjukt bra … enormt bra bilder och samtidigt en ide att man kanske ska göra ett stopp på Elmia – många år sen jag var där nu.
    Gillar din triss till 100% för de vackra bilderna.
    Den sadeln varinte att leka med – det är någon som stoppat den riktigt bra.

    Ha en strålande vecka.

Kommentera

