I Am Watching You

Det finns få djur som kan få mig att le på samma vis som våra hästar. Det är en samling gladsinta individer. Tidigare idag så stod jag och fyllde på deras vattenkar i hagen, självklart hade jag kameran med mig, vilket var oerhört intressant. Det skulle naffasas i axelremmen, flåsas på linsen och gärna slicka lite med om det gick. Det var tydligen inte bara kameran som smakade gott idag heller, jag var helt täckt i slipdamm från topp till tå och detta slipdamm var tydligen en riktig delikatess. För inte kunde de sluta slicka mig på armarna och nosa/slicka mig på byxorna. Jag skrattade gott åt dem när jag stod där omringad av sju hästar som väldigt gärna ville smaka på både mig och kameran min.

Men trots att jag blev behandlas som en levande godisbit så lyckades jag fånga nångra fina kort på våra fina ston. Det kortet jag fastnade mest för var en närbild på Flying’s högra öga. Hästar har otroligt vackra ögon. Eller vad säger ni?

Kommentera

