Jag Är Förälskad…

I ett objektiv, nämligen Nikon 50mm F1.8D AF.

Jag har av någon anledning lyckats få med mig ett objektiv som inte är mitt upp hit i norr. Jag har nu blivit helt över huvudet nerkärad i detta objektiv. Bilderna blir så underbara, och skärpan är fantastisk. Så nu kommer jag ju bli helt urfattig, för nu måste jag ju köpa ett sånt här objektiv. Eller om jag ska gå ett steg längre och köpa det som är sneppet bättre. Jag skrev om detta objektiv i julas men har det ännu inte i min ägo, men nu får jag ju helt enkelt spara pengar och investera i en sån här skönhet.

Här kommer några smakprov på objektivets underbara skärpa, motivet är några av våra snöskotrar. Vi tog skotrarna upp på myren ovanför oss och såg på dagens rally. Rallybilderna som jag tog får dock vänta lite, men sannolikheten att de kommer bilder från dagens rally är hög.




2 thoughts on “Jag Är Förälskad…

Kommentera

