Storslagna Planer

Nu händer det grejer här uppe i tassmarkerna, jag är i full gång med grunden till mitt företag. Affärsplanen är skriven och jag har planer på att ha ett utkast till en budget färdig i slutet av veckan. Det är onekligen mycket spännande!

Och för att ”fira” mina storslagna planer så har jag nu skickat in en stor bunt bilder till framkallning. Det ska bli fantastiskt att se resultatet av framkallningen inramade i stilrena ramar och vacker vit passpartout.

Jag går i funderingar på att sälja några framkallade förstoringar på etsy.com och när jag diskuterat detta med nära och kära så har jag fått positiv respons. Det hade dock varit kul att höra vad ni, mina kära läsare, tycker om denna idé.

Jag har en hel del vackra bilder i min massiva bildbank och istället för att bara jag ska få njuta av dem, så finns snart möjligheten att någon annan kan få njuta av dem som vacker väggkonst hemma i sitt hem eller på arbetsplatsen. I dagsläget så planerar jag bara att sälja en till två exemplar av varje bild, vilket leder till att man får en helt unik tavla i sitt hem :)

Jag hoppas att det finns människor där ute som skulle finna det intressant att köpa mina ”tavlor”, för bättre kritik än så kan man ju knappast få som fotograf ;)

One thought on “Storslagna Planer

Kommentera

