Fototriss: Stilleben

I veckans fototriss är temat STILLEBEN, jag valde att passa på att fotografera DHARMAZONE’s nya broschyrer tillsammans med produkter och en orkidé och på så vis skapa ett stilleben.

DHARMAZONE är ett ekologiskt hudvårdsmärke som har helt otroliga produkter i sina serier. Jag använder uteslutande deras produkter och SABI SANDS är min absoluta favorit. Kan även passa på att tipsa er om en kommande kampanj på hemsidan, om jag inte minns helt fel så kommer den lanseras i veckan :)


7 thoughts on “Fototriss: Stilleben

  1. Vilka tjusiga bilder! För att inte tala om de otroliga hudvårdsprodukterna. Jag seriöst avgudar Sabi Sands jag fick av dig! :D x

Kommentera

