Vackra vår

Har fixat lite med bilder såhär på kvällskvisten. Hittade några bilder på granar som jag fotade här i början på veckan. Måste säga att jag gillar dessa kort. Men så är fotografier också enda sättet för mig att komma nära granar då jag är mycket allergisk mot dem, tyvärr.. Hade mer än gärna knatat runt i granskogen annars, men nu blir det inte mycket av den varan.

Jag längtar dock otroligt mycket till våren nu, så man kan fotografera lite färger igen. Så här kommer min försmak av våren :)


Kommentera

