Årets Helg Är Över..

Nu är jag åter hemma i min trygga vrå. Påskhelgen var lika underbar som varje år. Påsken är en helig helg för mig, då firar jag att sommaren snart är här och det kan inte firas bättre än i Jönköping, på Bilsport Performace & Custom Motor Show på ELmia. Så där har jag spenderat hela helgen. På två dagar så tog jag 800 kort, på bara bilar :) Min dator fick 4GB mindre ledigt utrymme och jag kan bara sammanfatta det hela med tre ord, JAG ÄR NÖJD!

Här kommer ett smakprov på vad man kan finna på Elmia en påsk :) Mer bilder kommer.

Kommentera

