Fototriss: Så Här Ser Det Ut Där Jag Är Idag

Nu har fototrissen äntligen dragit igång för fullt igen. Jag gillar utmaningen med att ta nya kort varje vecka som ska passa in i temat. Denna veckan är det åter igen dax för temat SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR IDAG. Just nu så ser mina dagar väldigt lika ut, vaknar, dricker kaffe, går ut i verkstan, slipar spackel, käkar, slipar lite till, ser lite på tv för att sen gå bort till huset och renovera lite innan man stupar i säng. Denna dag har inte varit speciellt annorlunda.

Men det har utan tvekan skett en utveckling sen förra gången detta tema stod för dörren. Förra gången var jag uppe och hälsade på i Åre, nu har jag äntligen flyttat upp!! Jensenen som var med sist står snart färdiglackerad på gårn och tack och lov så är snön numera borta från backen (även om det föll några vita flingor här i går senast).

Dixie vår färgglada familjemedlem går ute i linan hela dagarna och är nöjdare än aldrig förr, som kanske synes på hennes fånflin på ovanstående bild.

Jensen är vackert roströd och står nu bara och väntar på de sista karossdelarna innan den kan levereras till sin förväntansfulla ägare och jag kan gå vidare med alla andra bilar som ska slipas och spacklas.

Jag har ÄNTLIGEN fått hem min vackra nyrokokosoffa som ligger mig mycket varmt om hjärtat, den kommer spela en nyckelroll i min framtida fotostudio och är ett utmärkt exempel för att representera mitt stilutryck i mitt hem.

Andra exempel på fototrissares dagar kan ni finna här :)

2 thoughts on “Fototriss: Så Här Ser Det Ut Där Jag Är Idag

Kommentera

