Kvällspromenad I Bonäset

Nu längtar jag verkligen efter sommaren, idag snöade det lappvantar från himlen och det har varit riktigt oliidligt kallt ute. Jag har även varit på relativt dåligt humör de senaste två dagarna och då underlättar det inte att den snöar mitt i den påstådda våren.

Men när dagen väl led mot sitt slut så klarnade det upp lite och jag bestämde mig för att ta en promenad för att leta vårtecken vid sjökanten här på tomten. Efter ett litet tag så fann jag några intressanta motiv och även några lämningar från hösten och ny uppkomna blommor. Det var allt som allt en ganska rogivande liten promenad, även om jag mest spenderade den krälandes nere i grusen för att kunna fånga de minismå blommorna i sanden.

Denna promenad och dess bildresultat får även vara mitt bidrag till veckans NF Macro.

Kommentera

