Bland Daggdroppar I Soluppgång

Ibland kan man helt enkelt inte sova på nätterna, för mig är detta ett ganska vanligt fenomen. När sömnlösheten faller på så finns det inte mycket annat att göra än att ge kroppen en promenad och sedan försöka somna igen. Det var just detta jag valde att göra kl 3 i natt, just i samma veva som solen började gå upp och ett ljusspel visade sig som vanligt över kallsjön.  Det är stunder som dessa som jag verkligen vet att jag har valt rätt att flytta hem hit igen, när jag sitter hopkrupen med kameran på ön bland daggdroppar i soluppgång.

 

2 thoughts on “Bland Daggdroppar I Soluppgång

Kommentera

