Min stora kärlek är äntligen min…

även på papper! För några månader sen så köpte jag en -62 Cadillac ”sixty two” Cupé som inte var registreringsbesiktigad. Det gick inte att göra ett ägarbyte eftersom ursprungskontrollen redan var gjord, så det var en del jobb som skulle göras innan den hundra procent blev min. Men den 22 aug gick min pärla igenom registreringen och idag kom skyltarna och ägarpappret på posten! Nu så är det bara lite småfix innan besiktningen, sen plockas pärlan ner i delar i vinter för att renoveras. På ”att göra listan” står lite rostlagning och lackering av ram, motorrum och underrede :) Spännande!

Kommentera

