Fototriss: Röd

Tänkte att jag skulle vara med i veckans fototriss, var ett tag sen sist men det har helt enkelt fallit bort ur min veckoplanering.

Denna vecka är det även tävling och man kan vinna presentkort från Coolstuff. Det vore ju inte heller så pjåkigt, har en del julklappar där som jag tror min familj skulle uppskatta.. Kolla själva här.

Jag letade upp några mysiga bilder på mitt kära hem i vinterskrud. Det är något speciellt med kontrasten mellan röda hus och den frostiga vita vintern utanför.

Bilden jag gillar bäst är utan tvekan den sista bilden, den knallröda panelen, det frostiga fönstret och världens finaste far som kikar ut genom fönstret för att fångas på bild :)

12 thoughts on “Fototriss: Röd

Kommentera

