Presentkort Till Nära & Kära..

 

 

 

 

 

Varför inte ge dina nära och kära någonting som varar, någonting de kan bära med sig, ett varmt minne som hänger vackert inramat på väggen.

Jag tänkte för första gången erbjuda presentkort på en fotosession. En session resulterar i minst två inramade fotografier och 5-10 redigerade bilder i digitalt format (beroende på antal personer).

300:- för en singelsession

500:- för en parsession

800:- för en familjesession ( 2-5 personer )

Jag håller till i Åre/Östersund och finns mest tillgänglig på helger, men kan även gå vissa vardagar efter överenskommelse. Jag fotar ”on location” och inte i en studio. Jag fotograferar helst på platser som har en koppling till er, då det resulterar i personligare bilder. Men har även en hel del vackra platser i min närhet som passar för fotografering.

 

 

Kommentera

