Våren är kommen!

Äntligen är våren här, sommaren står inför dörren och kalendern fylls på med den ena jänketräffen efter den andra.

Än så länge har Springmeet och Nostalgia Night hunnits med, båda var oerhört efterlängtade och det enda som var lite tråkigt var regnet på Springmeet, men trots det så svek inte jänkestålet. Underbart! Nostalgia night i Kaxås var nästan lite över förväntan och nästa år ska jag minsann köra pärlan dit, förhoppningsvis då i nylackerad kaross tillochmed :)

Cadillacen min står hemma och väntar så tålmodigt på sin saknade växellåda, den är i skrivandets stund på renovering, desvärre en dyr sådan. Han som står för renoveringen fann glykol i växellådan som har ätit upp packningarna, så det är kanske inte bara växellådan som behövs renoveras utan även kylaren..  Svar på den avgörande frågan för min ekonomi får jag i morrn då jag ska provtrycka kylaren i stan, och hoppas på det bästa.. Jag önskar ju verkligen att pärlan kunde få rulla några mil innan sommaren är över.

Alla bilderna är ifrån gårdagens kväll i Kaxås på Nostalgia Night. Kvällens vackraste vrålåk är utan tvekan chryslern i ovanstående och nedanstående bild. Hade verkligen inte tackat ner till den.. Men att sälja pärlan min till förmån för den, njaaa där drar jag nog allt gränsen ;)

Kommentera

