Vinterpromenad i Bonäshamn

Bättre sent än aldrig, tyckte helt enkelt att det var på tiden att bloggen fick lite uppmärksamhet. Nu när jag trots allt inte uppdaterat på över ett år.

DSC_0310 (2)

Jag tog mina kameror med ut på promenad idag i det fina vädret, inte så lång men trots allt bättre än ingen promenad alls. Det var även lite kyligt så ville inte ha kamerorna ute för länge i kylan men jag fick en del tjusiga bilder nere vid vattnet dock.

DSC_0278 (2)

DSC_0334 (2)

DSC_0317 (2)

Jag måste försöka bli bättre på att ta mig tid att bara ge mig ut och fotografera och sedan inte bara gömma korten på hårddisken. Tänkte försöka få till att lägga ut lite bilder från bilträffar under året med, har varit några fullspäckade år nu med mycket stora förändringar som tagit upp att min fritid.

DSC_0274 (2)

DSC_0329 (2)

DSC_0455 (2)

Men detta var allt för idag från mitt vackra Bonäshamn. Som sagt, bättre än inget ;)

 

DSC_0338 (2)

 

Kommentera

