Performance & Custom Motor Show 2016

 

Elmia är över för i år. Det var en lyckad påskhelg och jag ser som vanligt redan fram emot nästa år.

Hoppas dock på något trevligt tema då och inte bara någon haipad tvkändis. Lacktema vore trevligt igen, va utan tvekan bästa året av alla år jag gått, dvs 9 år i rad nu.. Jisses, tiden går fort när man har roligt..

Jag är vanligtvis inte ett speciellt stort fan av Volvo, men det fanns en del tjusiga PV och Amazoner  representerade på mässan. Jag gillade verkligen den vita -60 Amazon sporten dock, lite habegär om den hade varit kombi.

En hel del tjusiga lackeringar fanns det med, är lite glad att fältlackeringar och spets är på tapeten igen, har alltid haft en svaghet för sånna.

Gott om fräna roddar i olika skick och utföranden fanns det med. Det finns trots allt något för nästan alla :)

Mopeder och motorcyklar i alla möjliga former och färger måste ju även det finnas, nya, gamla och ombyggda.

Såklart fanns där en hel del stylade bilar, verkligen inte min smak, men bör ju även de representeras.

Kommentera

