Crusing Strömsund 2015

StrömsundCruising

Bättre sent än aldrig börjar kännas tjatigt, men i min värld funkar det så. Med ont om tid över tid till fotoredigering så hamnar det lite i skymundan av alla andra projekt i mitt liv och cruisingen i Strömsund har hamnat ca ett år efter i tiden :P Men nu kände jag att det var dax att dela med mig av lite bilder från kvällens bravader.

Det var en minst sagt spännande resa dit iallafall, den kantades av veteranmarknad i Kaxås med klänningsfynd, Regnig tractorpulling i Flykälen och allmänt ösregn med överhettad torkarmotor. Efter mycket om och med tog vi oss fram till destinationen och i samma veva som utställningen stängde anlände vi med solen i släptåg.

Resten av kvällen var enligt min mening fantastisk, jag  var chaufför som vanligt, solen sken och humöret var på topp. Med bilen full med filmutrustning så drog det även en hel del uppmärksamhet till sig och genererade en hel del burnouts under kvällen.

Vi träffade en hel del kära vänner men även en del nya bekantskaper. Är aldrig fel det heller.

 

Vi avslutade kvällen med att syna en underbar checker innan vi vände hemåt och jag stålsatte mig för några timmars körning innan man var hemma igen.

Men allt som allt så var det en lyckad kväll som jag mer än gärna gör om, men med tanke på mitt fulla schema denna sommar så får jag försöka rikta in mig på det till nästa år kanske.

Kommentera

