Onsdagsträff, Hallen Grill & Cafe

DSC_5489

När man köpt nytt vrålåk så tycker jag minsann att man gjort sig förtjänt av en vardagstur på onsdagsträff till Hallen. Jag passade på att packa med mig grabbarna så att de fick se något annat än verkstan här hemma. Plus att vi alla fick åka finbuick en sväng :)

Det var en fin skara entusiastbilar som vi mötte upp i hallen, vi fick oss lite fika på stående fot omgivna av fina gamla ting och fordon. Va ett fint cafe med, har aldrig hunnit dit tidigare, så bättre sent än aldrig antar jag.

Nästa träff blir på lördag, Nostalgia Night i Kaxås. Längre än så har jag inte planerat än :) Buicken och jag kan ju smita ut på äventyr när vi vill, men på fredag ska det rengöras lite bränslefilter så att pärlan får bränsle som den ska, fritt från bräsletanksbös så han är fit for fight på lördag :)

Kommentera

